Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Edith Piaf - Non, Je ne regrette rien- Δεν μετανιώνω ούτε στιγμή





Non, je ne regrette rien

Non, rien de rien 
Non, je ne regrette rien
Ni le bien qu'on m'a fait
Ni le mal; tout ca m'est bien egal !

Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
C'est paye, balaye, oublie
Je me fous du passe !

Avec mes souvenirs
J'ai allume le feu
Mes chagrins, mes plaisirs
Je n'ai plus besoin d'eux !

Balayees les amours
Et tous leurs tremolos
Balayes pour toujours
Je repars a zero

Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Ni le bien qu'on m'a fait
Ni le mal; tout ca m'est bien egal !

Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Car ma vie, car mes joies
Aujourd'hui, ca commence avec toi
Δεν μετανιώνω ούτε στιγμή
Όχι, απολύτως τίποτα 
Όχι, δεν μετανιώνω για τίποτα
Ούτε για τα καλά ούτε τα άσχημα
όλα είναι το ίδιο για μένα!

Όχι, απολύτως τίποτα
Όχι, δεν μετανιώνω για τίποτα
Όλα είναι πληρωμένα, περασμένα, ξεχασμένα
Δεν με νοιάζει το παρελθόν!

Με τις αναμνήσεις μου
άναψα μια φωτιά
Οι στεναχώριες μου, οι χαρές μου
Δεν έχω πια ανάγκη από αυτά!

Περασμένες οι αγάπες
και όλα τους τα σκιρτήματα
περασμένες για πάντα
Ξαναρχίζω από το μηδέν

Όχι, απολύτως τίποτα
Όχι, δεν μετανιώνω για τίποτα
Όλα είναι πληρωμένα, περασμένα, ξεχασμένα
Δεν με νοιάζει το παρελθόν!

Όχι, απολύτως τίποτα
Όχι, δεν μετανιώνω για τίποτα
γιατί η ζωή μου, γιατί η ευτυχία μου
Σήμερα αρχίζουν μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: