Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Πόσο λυπάμαι – 1939




Στίχοι: Βασίλης Σπυρόπουλος & Πάνος Παπαδούκας
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης
1. Σοφία Βέμπο
2. Ελίζα Μαρέλι
3. Μαργαρίτα Ζορμπαλά
4. Δώρος Δημοσθένους
5. Νατάσα Μανίσαλη & Δάφνη Λαμπρόγιαννη
6. Ανδριάνα Μπάμπαλη
7. Μαρίζα Ρίζου

Πολλές αγάπες γνώρισα, αγάπησα και χώρισα
μα όπου κι αν γυρνούσα, εσένα ζητούσα.
Στα όνειρα τα χίλια μου, σε γύρευαν τα χείλια μου
σε γύρευε η ψυχή μου και οι πόθοι οι κρυφοί μου.

Πόσο λυπάμαι τα χρόνια που πήγαν χαμένα
πριν να γνωρίσω εσένα, που πρόσμενα καιρό,
μα πως φοβάμαι πως ίσως μια μέρα, σε χάσω
γιατί να σε ξεχάσω ποτέ δε θα μπορώ...

Γείρε κοντά μου, αγάπη γλυκιά μου,
θέλω ακόμα ξανά να σου πω...
πόσο φοβάμαι πως ίσως μια μέρα, σε χάσω
και πως να σε ξεχάσω που τόσο σ’ αγαπώ.

Πόσο λυπάμαι τα χρόνια που πήγαν χαμένα
πριν να γνωρίσω εσένα, που πρόσμενα καιρό,
μα πως φοβάμαι πως ίσως μια μέρα σε χάσω
γιατί να σε ξεχάσω ποτέ δε θα μπορώ...

Γείρε κοντά μου, αγάπη γλυκιά μου,
θέλω ακόμα ξανά να σου πω...
πόσο φοβάμαι πως ίσως μια μέρα, σε χάσω
και πως να σε ξεχάσω που τόσο σ’ αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: